8. maaliskuuta 2021

Sukka-Finlandiaa

Reilu kolme vuotta taaksepäin järjestettiinn ekan kerran Sukka-Finlandia ja minäkin olin huumassa mukana kilpailemassa. Tai siis heti alkuun totesin etten pysty kilpailemaan neulenopeudesta, kun en osaa noudattaa ohjeita… Säveltelin ohjeita ja malleja jonkin verran oman näköisiksi, mutta tein kuin teinkin kaikki julkaistut mallit.

Täältä blogin puoleltakin löytyy raporttia ainakin seuraavista malleista: mysteerisukka ”Veitsenheittäjä Ilari”, lämmittelysukka ”Keväälläkerran”, etappi 1 ”In Memoriam”, etappi 2 ”Kuvastin” ja etappi 3 ”AndanteFestivo”.

Jostain syystä ilman blogiraporttia jäivät etapit 4, 5 ja 6… (Silloin tietysti opiskelin samalla työn ohessa Visuaalista markkinointiviestintää ja vuoden vaihteen jälkeen vaihdettiin isompi vaihde silmään niin, että valmistuin etuajassa.) Toki neuloin myös  nekin sukat ja niistä tähän nyt vielä pikaraportoinnit:

Etappi 4:n ohjeena oli ”Hellunen”

Mun modaukset on koottu Ravelryn projektisivulle.

 

Etappi 5: ohjeena oli ”Trapetsitaiteilija Annika” ja tämä oli mun lemppari!

Modaukset löytyvät Ravelryn projektisivulta.

 

Viimeinen eli etappi 6: ohjeena oli ”Onnenmaa”

Ja modaukset taas Ravelryn projektisivulta.

 

Tämän jälkeen Sukka-Finlandia ei ole jostain syystä mahtunut mun aikatauluihin eli multa on jäänyt pari vuotta välistä. Mutta tänä vuonna olin taas mukana, mutta vähän toisella tavalla… nimittäin suunnittelijana!

Marraskuussa 2020 paljastettiin seuraavan kisan suunnittelijat ja siellähän se minunkin kuva komeilee Sukka-Finlandian blogissa. Helmikuussa oli mun etappi ja ohjeena ”Kaaso nro 1” (Ravelry linkki), josta juuri julkaistiin Sukka-Finlandan blogissa kiva kooste. Se kannattaa ehdottomasti käydä lukemassa!

Kiva kokemus, joka on poikinut taas vaihteeksi mun päähän vaikka mitä ideoita ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti